Monday, 22 March 2010

Debaran Untuk Maulana.....




Untuk konsert pertama AF8 21 March, Maulana menyanyikan lagu 'EXTRAVAGANZA' dari kumpulan Bunkface. Genre muzik indie ini memang lagu anak2 muda sekarang. Bagi orang2 yang seangkatan dgn Kak Ungku....tak masuk kepalalah lagu2 mcm ni, rasa bingit telinga. Apa yang Kak Ungku tahu, genre muzik indie ni kurang diminati oleh Maulana. Walau bagaimanapun Maulana telah membuktikan dia boleh menyanyikan lagu ini dgn baik sekali...mempersonakan walaupun gila-gila. Dah attitude lagu ni pun kena lari sana, lari sini, loncat sana, loncat sini. Kak Ungku rasa peserta yang lain tak boleh bawak lagu ni...brutal habis...kan?


Malam ini 22 Mac....Debaran AF8.
Bukan para peserta aje yang kecut perut...malah kita semua...kan?
Kami keluarga Maulana lagilahhhh, Tuhan shj yang tahu macamana perasaan kami bila keputusan awal mengumumkan Maulana antara 3 peserta mendapat undian terendah...selain Shah dan Aliff.




Sarimah: Adakah awak rasa awak telah memberikan yang terbaik setakat ini?
Maulana: Hanya mampu mengangguk.

Sebaik sahaja keputusan rasmi diumumkan...alhamdulillah lega, Maulana terselamat! Tetapi.....Shah yang tersingkir!


Kelembutan hati Maulana jelas kelihatan.
Semangat setia kawan....Maulana dan Aliff ....sebak, memeluk Shah sebaik shj keputusan diumumkan.


Jadi Maulana....kerja kuat setiap minggu, ambil hati pengundi & peminat serta buat persembahan terbaik untuk kami semua.....OK EKKK....CANTEKKKK!
TERUSKAN.......... AFUNDI MAULANA!



1 Comment:

dbalkis said...

saya dan tengok show maulana.. Congrats untuk K.Bad jugak yang tak putus2 support untuknya..
Saya ada nak bagi award ni kat K.Bad. Check out at my page ya...

Related Posts with Thumbnails