Tuesday 18 May 2010

Debaran AF8 - Konsert ke9

Sejak Maulana masuk AF ni....setiap hari Sabtu (berdebar2 untuk menantikan persembahannya) dan Ahad (waktu DEBARAN....tersingkir atau tidak???). Tetapi minggu ni memang happening dan debarannya memang tahap GABAN...extream! Bila Sarimah mengumumkan pelajar2 yang berjaya masuk ke konsert akhir seorang demi seorang dimulakan dengan .....SYAHIR.....ADIRA....DAUS..... IWAN......nama Maulana dan Ain terhenti di situ. Ya Allah, siksanya, menunggu, terasa sakit dada ni lain daripada perasaan minggu debaran yang sebelumnya. Maulana atau Ain yang TERSINGKIR ???? Suspense betul kan.





Tetapi akhirnya keputusan memihak kepada MAULANA, alhamdulillah....dan AIN yang tersingkir. Maulana berjaya juga akhirnya melangkah ke final AF8, atas berkat doa, usaha, tawakkal dan AFUNDI dari semua yang menyokong beliau. Konsert final AF8 akan diadakan pada 22 Mei 2010, di Stadium Putra, Bukit Jalil.

Haa....yang interestingnya Maulana akan bawa lagu DIKIR BARAT - ANAK TUPAI, nyanyian Halim Yazid. Cuba dengar lagu dia.....





Ok Maulana.....gemparkan AF8 final ini dengan alunan dikir barat....mu buat molek-molek sokmo....untung-untung dapat meraih undi orang Klate dan Terengganu kito.....dan lagu kedua dia adalah dari single Maulana bertajuk RVSP (RSVP may refer to: "Répondez s'il vous plaît", is a formal French phrase that, directly translated, means "Answer if it pleases you).......adalah irama contemporary jazz & R&B.... mari kita tengok pembikinan klip videonya.





Terlalu sedikit yang Kak Ungku dapat dengar lagu dia masa Diari AF malam tadi (video penuhnya masih menunggu masa untuk release). Sama-sama kita tungguuuuu, ok?

0 Yorum var:

Related Posts with Thumbnails