Monday 29 March 2010

Debaran Pada Hujung Minggu....

Sekarang sejak musim AF8 ni.....mulalah ada macam-macam rasa bila tiba hujung minggu. Berdebar2, sakit perut, happy, excited dan macam-macam rasa yang lain. Sabtu & Ahad malam...... rasa excited pun ada....tak sabar nak tahu macamana agaknya performance Maulana, Sabtu malam ....OK EKKK...CANTEKKKK!....itulah janji Maulana dan so far memang selalunya yang terbaik dari Maulana.

Memang best....konsert ke-2 minggu ni, Maulana nyanyikan lagu yang pernah dipopularkan oleh mama dia, Kak Ungku panggil mama Maulana (S Mariam) dengan panggilan Kak Yam, 'Hasrat Hati' tetapi versi jazz. Wow! hebat anak bujang sorang ni...;D

Apa komen Abah Maulana : "He sings like a pro....wonderful! He could make it to the final, insyaAllah..."






Lepas persembahan ....lega dan amat berpuas hati dengan persembahan Maulana untuk konsert minggu kedua ni. Bakat nyanyian Maulana memang tidak dapat dinafikan. Sekiranya dia konsisten dengan persembahannya dalam konsert seterusnya, nampak gaya, Maulana mampu melangkah ke final nanti....mudah-mudahan.


Macamana kedudukan Maulana pulak?

Bila keputusan first round, kedudukan Maulana oklah bukan dalam bottom 3. Tetapi selepas undi ditutup....terperanjat, berderau darah...sekali lagi Maulana dalam kumpulan bottom 3. Adoiiii sakit perut Kak Ungku. Macamana ni? Kalau tengok pada Fan Club dia...mak oiii punyalah fans yang paling ramai....orang dah mula mengenali Maulana. Dah ramailah supporters. Tapi bila tiba part undi....still at the bottom 3! Dan keputusan diumumkan....alhamdulillah, terlepas lagi kali ini....Maulana masih maintain dlm akademi.


Apa komen Pengetua Norman terhadap Maulana?
" Maulana adalah di antara pelajar AF yang paling konsisten dan sebagai pelajar contoh"

Haa..kita semua pastinya bersetuju dengan komen Norman.

Jadi teruskan AFUNDI MAULANA... jadikan impiannya suatu realiti....


0 Yorum var:

Related Posts with Thumbnails